Echilibrul dintre munca de birou şi alimentaţia sănătoasă

Munca este locul unde ne petrecem o mare parte din timp. De aceea, obiceiurile alimentare pe care le adoptăm la job au un efect enorm asupra greutăţii, dar şi a sănătăţii noastre. Sigur, în timpul unei zile solicitante putem fi ispitiţi să recurgem la stimulanţi precum energizantele, cafeaua sau dulciurile, însă timpul petrecut la birou poate fi folosit pentru a ne susţine obiceiurile de viaţă sănătoase. Ţi-am pregătit câteva sfaturi care să te ajute să adopţi o alimentaţie corectă la locul de muncă:

Box with healthy food placed on the office desk

  •  Tratează dieta ta aşa cum ai trata un task important: Principalul beneficiu al unui program de muncă fix, este că deja ştii cum o să decurgă ziua ta. Chiar dacă nu cunoşti întotdeauna tot ce o să ai de făcut într-o zi, ştii când ai de obicei programate întâlniri sau când se apropie termenele limită. Aşa că exact cum ai trata orice sarcină importantă de la job, organizează-te pentru a mânca cât mai sănătos! Alocă timp pentru o gustare sănătoasă sau savurează prânzul fără nicio distragere, dacă este posibil.
  • Pregăteşte-ţi dinainte prânzul şi gustările: Chiar dacă la început ţi se pare că îţi ocupă prea mult timp, o dată ce te vei obişnui să îţi planifici dinainte ce vei mânca la job, vei vedea cât de simplu şi rapid este. Este bine să ai o varietate cât mai mare de opţiuni, pentru a simţi că mănânci ceva de care ai poftă. Orientează-te către fructe, legume, cereale integrale şi alimente bogate în proteine slabe. Nu uita de BenneFit, gustarea hrănitoare care ţi se potriveşte. Este bogată în fibre, Omega 3 şi conţine un mix de minerale şi vitamine, aşa că eşti sigur că ai făcut o alegere benefică pentru sănătatea organismului tău.
  • Transformă hidratarea corectă într-o prioritate: O dietă echilibrată nu se referă doar la mâncare. Ştiai că şi o deshidratare uşoară îţi poate afecta nivelul de energie? Pentru a evita acest lucru, setează-ţi o alarmă pe telefon o dată la o oră, care să îţi reamintească să consumi suficient de multe lichide pe zi.
  •  Ia un mic dejun săţios şi sănătos: Masa de dimineaţă îţi asigură nutrienţii de care organismul are nevoie pentru a funcţiona corect şi pentru a se menţine în formă. Studiile recente au arătat că persoanele care nu sar peste micul dejun tind să aibă o dietă alimentară mult mai sănătoasă, să aibă performanţe cognitive îmbunătăţite, un control mai bun al greutăţii corporale şi să prezinte un risc mult mai redus de apariţie al obezităţii
  •  Cafeaua este una din băuturile cele mai frecvent consumate la locul de muncă, deoarece are un efect energizant. Ea poate fi dăunătoare pentru sănătatea ta, deoarece conţine cofeină şi un număr mare de calorii dacă este băută cu zahăr şi frişca. Din moment ce cafeaua creează dependenţă, este posibil să ai probleme dacă vrei să renunţi cu totul la ea. Încearcă să bei doar o ceașcă mică pe zi, fără a adăuga zahăr și frişcă, dacă este posibil.